فراموشت نمیکنم



دل من دست بردار دیگه بسه انتظار


دیگه هی اسمشو تو بیـــاد من نیـــار


اون دیـــگه نمیاد عمرتُ هدر نــــکن


ًٌٍٍٍدل من دل من، منُ  دربـــدر نـــــکن

 


دل من دیگه بسه ، آخه اون که میخای تو دیگه نمیاد


باید بدونی که یــه روزی  دوبـــــاره  اون اگه بیـــاد


اونوقت می بینی که اون  دیـــگه حتی تو  رو نمیخاد



                     دل من ،اینجوری، آخه تنها میمونی

 



دل مـــن غم تو واسه مــن خیلی تلخه


میدونــم تنهایی،،،   آخه تنهایی سخته


دل من، اگه ما عشقُ از سر نگیــریم


یه روزی،من و تو، آخه تنها میمیریم

 


دل من   دل من
 
                   اون دیگه نمیاد ..........

                                   

                                           خدایا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد