تقدیم به عزیزترینم

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست

                                           هر کــــجا هست خدایا بسلامت دارش

 

تشرف به پاکترین مکان دنیای خاکی،مکان رسیدن فرش به عرش ، سعادتیست بزرگ

امیدوارم مقبول درگاه احدیت واقع شود

تقدیم به عزیزترینم

تحمل کن عزیز دل شکسته تحمل کن بپای شمع خاموش

تحمل کن کنار گریهء من بیاد دلــــــــخوشی های فراموش

جهان کوچک من از تو زیباست هنوز از عطر لبخند تو سرمست

واسه تکرار اسم سادهء توست صدایی از من عاشق اگر هست

تقدیم به عزیزترینم

یه بادبون یه قایق یه قطب نما یه دریـــا 
    
                       من و تو تشــــــــــنه هم رها بشیم تو مـوجها

بریم با هم ببینیم بهشت دنیا کجاست
     
                      جایی‌که جز خوبی نیست‌خاک‌قشنگ‌خداست

یه جایی غیر از اینجا یه ســــرزمین تازه
    
                      یه آســـمون  که رنگـــــش با بخـــــت ما بسازه

جایی باشه که اونجا اول خلقــــت باشه 
   
                     شیطون هنوز نبــــــــاشه مهر و محبت باشه

آدم و حوا بشیم بهشت رو پیدا کــــــنیم 
 
                     بذر خوبی بپاشــــــــیم دنیا رو زیبا کنیــــــــم

 

یه بادبون یه قایق یه قطب نما یه دریـــا   
                        من و تو تشـــــنه هم رها بشیم تو مــــوجها

بریم با هم ببینیم بهشت دنیا کجاست 
                       جایی‌که جزخوبی نیست‌خاک‌قشنگ‌خداست